Page 31 - Lihula viinavabrik
P. 31

Olerexi fenomen
Lihulas on peamisteks tõmbekohtadeks kujunenud peatänaval asuv toidupood ning linnapiiril asuv Olerexi tankla. Sellise järelduse on teinud töö autor kohapealse vaatluse ja Google statistika uurimise järel (Skeem 5). Lihulast mööduva tähelepanu püüab endale kas tankla või Lihula toidupood (Skeem 6). Positiivne on see, et kuna põhiline transiitliiklus jääb Lihulast välja, soodustab see peatänava miljöö säilimist. Samas, mis puudutab Lihula ettevõtlust ning turismi, siis tihe liikluskoridor Risti ja Virtsu suunal töötab Lihula külastatavusele vastu. Lihulas on küll mitmeid tõmbepunkte, kuid linnusevare ning toidupood ei anna iseseisvalt piisavalt põhjust möödujale kauemaks Lihulas peatuda. Sellest tulenevalt on autori üks eesmärke leida viis, kuidas mööduv külastaja nö. maanteelt kinni püüda.
  Skeem 5 Google arvustusstatistika. Autori koostatud. Andmed: Google
  Skeem 6 Olerexi fenomen, mööduva liikleja skemaatiline olukord. Autori koostatud
30






























































































   29   30   31   32   33